im/em

coraz bardziej sklaniam sie do tego, zeby usunac tlena, konnekta, skypa i zaczac uzywac tylko maila. komunikatory zabijaja twoj czas, komunikatory zabijaja Ciebie.

18:55:09 piotr.m_gg
przyjedź na port ;d
18:55:15 piotr.m_gg
pojedziemy do hotelu solo i zrobimy dym
18:55:56 ja
chcialbym
ja sie ustatkowalem
18:56:06 ja
stala prace mam, mieszkanie
18:56:18 piotr.m_gg
cokolwiek to znaczy
18:56:30 ja
hotele z gwiezdnych wojen juz mnie nie kreca
18:56:56 piotr.m_gg
nie wierzę
18:57:24 piotr.m_gg
tak się tylko wydaje. gdybyś wskoczył na pokład sokoła millenium, to inaczej byś mówił
18:57:27 ja
wiem

gdybym był jakieś 1000 km blizej wroclawia, inaczej bym mowil.
a w hotelu solo cale pietro bylo pijane. my bylismy calym pietrem ;).

This entry was published on Marzec 19, 2008 at 3:00 am and is filed under personal, Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

